Du måste flytta på dig

Oj oj fullt ös medvetslös!
Mycket som händer. Bara roliga saker givetvis!
Men jag har inte hunnit blogga sen i onsdags.

I torsdags hade jag butiken till kl 18 och sen hade vi ungdomsråd från kl 18 och frammåt.
Igår var jag och klippte mig och tonade håret och sedan spenderade jag kvällen hos Alexandra i Lilla Edet i hennes nya lägenhet!

Lägenheten var verkligen jättestor och fräsch! Modern men ändå shabby chic. Så fin!




Idag har jag jobbat igen och sen bara varit hemma en kort stund innan vi åkte ut till Härön utanför Tjörn där Simons farmor och farfar bjöd alla barn och barnbarn med respektive på middag. Tog massa fina bilder!

Imorgon ska jag först upp på gudstjänsten och sedan blir det Rix FM Festival på Götaplatsen!! Så gissa om jag kommer ha mycket bilder att bjuda på fram över! :)
Får se hur mycket jag hinner blogga dock. 
På tisdag är det församlingsledningsmöte och på onsdag är det ungdomsråd igen. 
Så vet ni lite vad ni har att vänta ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0