We were moving mountins long before we knew we could

Ja nu börjar det likna lite som förra veckan; Något inplanerat varje dag, sena kvällar, därav glesheten på blogginlägg.
 
Igår kom jag hem vid 23.30. Lovade mig själv att inte ens starta datorn.
Idag har vi varit och firat min kusin Jessica som fyller år! Kul att träffa kusinerna och busa med kusinbarn :)
Det här kakfatet får symbolisera kalaset hehe.

Nu måste jag förbereda för imorgon då det blir ytterligare en fullbokad dag. Jobb, middag hos Simons familj och sedan Getsemanestund i kyrkan.

På fredag händer detta:

Men detta missar jag eftersom vi på fredag åker till mina släktingar i småland! Tråkigt att jag missar både Joels predikan på fredag och Linus predikan på söndag, men jag har inte varit i småland nu på 1,5 år så nu när möjligheten dök upp vill jag verkligen åka dit.

Så någonstans mellan allt som händer imorgon skärtorsdag och fredag morgon ska vi också hinna packa lite. Får se när jag hinner blogga nästa gång. Blir det inte imorgon blir det förmodligen först söndag eftermiddag/kväll.
Hoppas ni alla får en underbar påskhelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0