Uppe med tuppen (brandvarnaren)

God morgon långfredag!
Här sitter jag och är redo att åka. Simon sover fortfarande.
Om han nu kan sova i det här oväsendet.
Brandvarnaren har pipit hela natten...
Den blev ju tyst för ett tag igår, men sen vid midnatt kom den igång igen.
Har sovit med stängd dörr och öronproppar men hörde den ändå.
Så jag har väl inte fått så värst kvalitativ sömn inatt.

Om jag får fortsätta klaga lite vill jag klaga på vädret. Fy vilket tråkigt påskväder!
Annat var det förra året, men då låg ju påsk mycket senare i april också.
här fint var det förra året!
Det lär det inte bli i år.
Vi var ett härligt gäng som firade påsk förra året!




Nu hiner jag nog kollla på Top Model Sverige från i tisdags innan mamma och pappa kommer och hämtar oss och drar vidare mot småland!
Har som sagt inte varit där sen september 2010, då var vi där för Adelövs marknad, så det ska bli kul att komma dit idag!








Hoppas ni alla får en riktigt härlig påsk nu!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0