Thank you for the music

Vilken musik-sommar vi har framför oss!!
Vad jag längtar!

Rix FM festival kommer till Göteborg 19 augusti och artister som kommer uppträda där är Loreen, Danny, Lisa Miskovsky, Darin, Moa Lignell, Molly Sandén, Dead By April och James Morrison mfl mfl! Sjukt bra!


Idag hörde jag på radion att Beach Boys kommer till Sverige i sommar!!! Hör och häpna! Närmare bestämt till just vår fina stad Göteborg 29 juli på Trädgårdsföreningen. Hur bra är inte det?!? Synd bara att biljetterna var så dyra... Får fundera på den.


Biljetterna till Nickelback var däremot lite billigare. Dem ska vi ju som sagt se 12 september i Stockholm. Åhhh vad jag längtar!!!


Men något ännu bättre, redan nästa torsdag 3 maj kommer Loreen och spelar på Mix Megapol i Mix Unplugged!! 

Man måste dock bli utvald för att få komma och kolla. Jag anmälde mig givetvis! ;)
Idag ringde Mix Megapol mig! Mitt hjärta slog några extra slag. Det första hon sa var att jag inte gått vidare än men att hon hade några ytterligare frågor. Hon undrade om jag var beredd på att spelningen är redan nästa torsdag, så att jag verkligen kan. Selningen skulle börja vid kl 18. Givetvis kan jag det, inga problem! Sen sa hon "ja jag ser ju att du bor i Göteborg, det blir inte svårt för dig att ta dig upp till Stockholm då för en spelning på 20 minuter...?" Whaaaaaaaaaaaat? Jaha! Haha, trodde givetvis att Loreen skulle spela på Mix Megapol i Göteborg! Det stod det inget om på hemsidan. Då var det tråkigt nog bara att inse att jag inte kan :( Typiskt! Jag hade verkligen sååå gärna velat se henne!!

Då förstår jag hur de "väljer ut" folk till denna spelning. Det är säkert fler än jag som blir förvånade över att det är i Stockholm vilket gör att det är många som inte kan och så vips är det bara en bunt stockholmare som får gå till slut... ;) 


Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

Så roligt!! :) älskar konserter, och nickelback skulle jag mer än gärna vilja se! :)

2012-04-27 @ 11:52:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0