Sååå efterlängtad!

Titta vad som anlände idag!
Vår bänkdiskmaskin!!

UNDERBART!
Jag är jättenöjd!
Var lite nervös om 53 db skulle låta mycket, man ska tydligen helst ha under 50 db. Men den låter inte alls mycket! Nu när jag sitter i vardagsrummet får jag nästan anstränga mig för att höra den ute i köket. Super!
Vi hade verkligen räknat så den skulle få plats i vårt lilla kök. Perfekt avstånd till vattenkranen när luckan är nedfälld ;)

Nu kommer vi spara 30-60 minuter om dagen som vi kan göra annat på istället för att stå och diska.
Känn dig riktigt, riktigt varmt välkommen hit lilla diskmaskin! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0