Hang with me

När jag ändå håller på och tipsar om saker vill jag tipsa dig om fredag 27 april nästa vecka!
Då tycker jag du ska komma och hänga med mig kl 20.oo i pingstkyrkan i Kungälv!
Ett perfekt tillfälle om du vill spana in vad Bara Vara är, som jag tjötar så mycket om :P


DESSUTOM blir det modevisning, second hand teamet släpper sin kollektion.
Spana in här vad Emelia har skrivit om kollektionen!

Marcus Olsson, gatupastorn från Göteborg, kommer vara där och jag tycker även att du ska vara det!

Eventet på facebook och mer info hittar du här!

Bara så du vet! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0