Tvättidstjuv

Det har varit en så skönt bra dag idag!
Jag har känt mig så där glad ni vet som man kan göra ibland.
Fått bokat in träffar med folk vilket gör mig så nöjd!
Ni vet den där känslan av att få något ur världen men som man ändå ser fram emot!

Sen kom jag hem och där stod min fantastiska man och gjorde hemmagjorda köttbullar och potatismos!
Glad i hågen tänkte jag att det var dags att ta tag i tvätthögen också.
Så jag gick ner i tvättstugan och till min stora förvåning såg jag att det fanns en ledig tid redan ikväll! Kunde det bli bättre? Så jag bokade givetvis genast den lediga tvättiden och började tvätta på en gång. Så skönt att få tvättat, då kan jag ju lika gärna städa också. Åh fixa!! (men städningen få bli imorgon, det hann jag inte ikväll...)

Efter några timmar gick Simon ner och hämtade den torra tvätten. När han kom upp sa han "du är medveten om att det är den 8:e idag va? Du bokade just tvättid den 7:e..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0