Tårtdekorationer

Du kanske funderar på var du ska göra av tårtdekorationer som blir över?
Eller kanske inte.
Men det funderade jag på i alla fall. För jag vill inte slänga mina fina bröllopstårtsdekorationer!
Jag fick då ett tips från gänget på tårtdecor att man kan ställa in dem i vitrinskåpet, så ser man dem ju hela tiden! :) Det funkar ju i alla fall när blommorna är gjorda i modelleringspasta eller flowerpaste så att de håller sig.
Så jag gjorde så!


Rosetten har tyvärr gått sönder lite, så den fick ligga på en kaffefat.

Har du något hemma som du kanske skall lägga i vitrinskåpet? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0