Brudbuketten 1,5 månad senare

Jag valde att torka min brudbukett för att kunna behålla den lite längre.
Det var dock lite svårt att veta var jag skulle förvara den medan jag torkade den, men till slut hängde jag upp den i ett snöre på balkongen och där hänger den fortfarande.
Min bukett har där med gått från det här:

...till det här:



Jag tycker den är ganska vacker fortfarande. Den har bara fått lite andra färger.
Frågan är bara var jag ska göra av den nu.
Ska den kanske få ligga här, på min fina Wedding Memories Box?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0