Bröllopsresan, Dag 7

Idag blev vi hämtade av bussen 10.10.
Vi skulle på vår tredje och sista utflykt.
Zante Water Village!!!

Där fanns 11 stora rutchbanor!!

Först när vi kom dit fattade vi inte riktigt grejen, det var massa folk som gick runt med systemkameror och tog kort på alla. Vi ställde upp på en del men efter ett tag började jag bli irriterad och jag undrade vad de skulle ha alla fotona till egentligen. Vem var de?
Sen såg jag! Alla foton hängdes upp vid entrén och man kunde gå dit och välja ut foton på sig själv för att köpa. JAHA! Åh bra idé, när man själv kanske inte kan ha med sig sin kamera hela tiden. Efter det var det roligare att vara med på kort.  

Jätterolig sak som sprutade vatten överallt!


"Fritt fall" och "mat-race".

Den gula rutchbanan ni ser i bakgrunden var verkligen den läskigaste av alla, men sjukt kul!

Man åkte rakt ner för en brant backe och sen upp på en vägg mitt emot, för att sedan åka baklänges ner igen och ut i poolen...!

Utsikten runt parken var inte så pjåkig.





Man kunde faktiskt bara ta det lugnt också, antingen i "lazy river" eller i poolen.

Det var verkligen en så kul dag!!
På kvällen åt vi äntligen middag på vårt favoritställe igen!!

Underbara förrätter: Fetaost i ugnen och tzatziki!!


Till huvudrätt åt Simon biff och jag Gordon Blue.
Efter maten bjöd de på vattenmelon!

Sen gick vi en sväng på stan. Alla dessa sköldpaddor alltså!!

Det var sista kvällen på Zakynthos det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0