Bröllopsresan, Dag 2

Dagen började med att vi fick avnjuta hotellets äckliga frukost. Jag kan inte riktigt beskriva vad det var som var så fel med den, den SER ju god ut, men resten av veckan köpte vi i alla fall egen frukost på supermarket och bakery som vi åt på rummet...

Efter ett inspirationsmöte där vi bokade in några utflykter tog vi det mest lugnt vid poolen. Jag hade fortfarande inte riktigt kommit ikapp mig med sömnen och somnade flera gånger där jag låg på solstolen. Så skönt! :)

Som sagt kunde man se in till Zakynthos stad från vårt hotell.

Ser ni mig? ;)

Denna dag var dagen då vi upptäckte restaurangen Erato, vilken kom att bli vår absoluta favorit-restaurang!



Vi gick och spelade "World tour" minigolf. Askul!






Vår pool på kvällen. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0