10 timmar på Tårtdecor...

Blev en lång dag idag!
Nu är jag nyss hemkommer och sjukt trött.
Skönt att komma hem till en man som står och lagar middag!
Förstår inte hur jag kunde bli så trött bara av att sitta och hålla på med socker? Det är ju knäppt!
Tyvärr blev jag inte ens klar med mina sockerblommor :(
Eller jo, alla blommor och blad blev klara, men jag hann inte binda ihop dem till en bukett som man också skulle göra. Får fixa det på måndag om jag hinner...
Därför får ni inte kursbilderna nu. Roligare att lägga upp när jag har en bild på resultatet.
Men en liten sneak peak från dagen kan ni ändå få! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0