1 månad som gift!

Tänk va tiden går!
Idag har jag varit "Fru Ceder" (som alla nu mera kallar mig) i en månad! :D


Ledsen för att det inte blivit så många inlägg på sistone.
Ni kan ju gissa varför. Ja precis, fullt upp som vanligt ;)
Det blir långa dagar för mig i veckorna. Nu har jag precis kommit hem.

Men imorgon har jag faktiskt INGET PLANERAT på kvällen! Jippi!
Eller ja, jag måste förbereda vad jag ska säga på uppsatspresentationen...
och så är det ju Bonde söker fru! :)
vill sätta upp den där hyllan också...
Ja hej o hå.
Och för er som väntar på bilder, tyvärr har jag inte hunnit binda ihop min bukett från sugarflowerkursen än :/ Jag ska se om jag kan få tid till det imorgon!

I övrigt har hösten verkligen kommit med STORMSTEG, bokstavligen talat! Fy var det regnar och blåser ute!
Så här vackert är det tyvärr inte än...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0