Porslinsblommor

Idag pågick en lite speciell kurs medan jag stod i butiken på Tårtdecor.
Vi hade besök av en kursledare från England som visade hur man kan göra en vacker höstbukettkallt porslin!
Jag blev lite nyfiken så jag var bara tvungen att smyga mig in och ta några foton ;)

Mina härliga arbetskamrater Margareta och Paula pysslar på i full fart.

Katie i sitt rosa förkläde.


Fattar ni så smart med porslin, då kan man alltså göra något vackert och spara det i hur många år som helst!
Men det är så knäppt, jag fattar inte ens hur det funkar. Porslin av alla ämnen, vem kom på den idéen!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0