Fotoprojekt

Idag träffade vi vår bröllopsfotograf för att välja ut vilka bilder vi ville ha.
Usch vad svårt det var!!
Det var jättemånga fina bilder och det fanns så mycket att välja på så jag kände mig jättekrånglig med alla mina frågor och beslutproblem.
Vi fick välja utseende och innehåll på ett fotoalbum och så kom det här med tidningsannons på tal så nu har vi även bestämt vad som skall stå i tidningen.
Nu är det "bara" tack-korten kvar med det orkar vi nog inte ta tag i just nu.

Sen vill jag ju givetvis plocka ihop bilder som vi fått av våra gäster och framkalla dem och sätta in i ett album. Jag har massa fotoprojekt framför mig med andra ord!
(Dessutom håller jag på att välja ut bilder från tiden på Högskolan Väst som skall bli ett album.)



Nu hade jag egentligen tänkt ansöka om min examen, men jag ser att klockan redan är så mycket så det får bli ett avsnitt Heroes istället, som jag har börjar kolla på nu. Jag såg ca 1,5 sässong när den gick på tv för några år sedan, men nu har Simon börjat kolla på den från början så då kände jag också för att göra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0