Det kommer mera

Förra veckan fick vi fler bilder från våra gäster! Så roligt!!
Nu har vi 999 bilder från vårt bröllop!
Detta är alltså exklusive alla bilder från bröllopsfotografen.
Fatta vad jag har att göra framför mig!! ;)












Hahaha denna är för rolig!



Så fantastiskt vackra bilder ni tagit! Tack så hemskt mycket för bilderna!!

Om du var på vårt bröllop och har bilder som du vill dela med dig av får du gärna logga in på [email protected] och ladda upp dessa! Smsa mig så får du lösenordet. Jag vet några bilder jag fortfarande väntar på! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0