Snart skall här pyntas!

Idag har jag hämtat alla mina julsaker; julpynt, juldukar och gardiner mm.



Kan ni fatta att jag fick plats med allt detta i mitt rum innan? Men så såg det ju ut som en liten julpyntsbutik också... Detta kommer lätt täcka en hel lägenhet!
Jag behöver bara skaffa nya gardiner till köket och vardagsrummet. Möjligtvis en till duk...
I övrigt ska jag verkligen försöka hålla mig från att köpa massa gulligt julpynt.
Vi får väl se hur det går när vi ska till Ullared på lördag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0