Dansa i neon

Vilken helskön kväll vi fick på Bara Vara igår!



Vi råkade dock dra igång brandlarmet pga för mycket rök från rökmaskinen haha! Det tjöt högt vill jag lova! Vi ställde oss på utsidan för att försöka undkomma oljudet och efter många om och men och telefonsamtal hittade vi tillslut nyckeln som gick till skåpet för att kunna stänga av larmet; Den låg skåpet! haha!
Sen åt vi god hemmagjord pizza och hade det allmänt gött.




Nu har jag precis kommit hem från jobbet och tacopajen är redo att serveras. Snart kommer Alexandra på en snabbvisit och sen drar jag och Simon med våra systrar på bio och kollar på BREAKING DAWN!!!
Hoppas du får en lika trevlig lördageftermiddag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0