Adventspyntat

När det idag var en månad kvar till julafton (fatta bara EN månad!) så var det dags att adventsstäda och pynta! Det blev pyntat både på jobbet och hemma! Paula gjorde så fint i skyltfönstret! Tog mig några bilder med mobilen.


Pingvinland


Hemma fortsatte stöket. Jag var egentligen alldeles för trött för att orka fixa. Blev nästan ledsen för jag hade längtat så mycket efter denna dag då vi skulle adventspynta vår första lilla lägenhet, men så var jag bara så trött (och hungrig med för den delen) och kände inte alls den mysiga julkänslan som jag haft hela veckan. Dessutom hade vi tvättid. Men efter middagen tog jag mig i kragen. 
Fick inviga strykbrädan som jag fick i för tidig julklapp av mamma!


Så här mysigt är det här nu.






Nu längtar jag tills ALLT julpynt får komma fram! ;) 
Men oj nu är klockan alldeles för mycket!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0