5 år, 5 månader

Känner mig otroligt trött. Två ganska sena kvällar på raken. Igår orkade jag inte ens starta datorn bara för att blogga. Därav inget inlägg igår, tyvärr.
Igår hängde i alla fall vi i ungdomsrådet hemma hos Matilda. Vi åt middag, spelade mario kart och åt chokladfondue.




Idag har jag & Simon varit tillsammans i 5 år och 5 månader!
Hehe kanske dags att sluta räkna månader nu, kanske även årsdagen...? Borde man börja om när man gift sig? Nej det vore ju knäppt, det hoppas jag verkligen inte man ska! Jag tänker minsann räkna både vår årsdag och bröllopsdag! :) 

Bjuder på ett litet foto från Lofsdalen, sportlovet 2007. Haha tänk så man såg ut, rödhårig och lugg! :P

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0