11-11-11

Ibland vill man bara vara lite wild and crazy!


Alla talar om dagens datum. 11 i 11 2011. Det är inte varje dag som har samma siffror.
Hörde på nyheterna i morse att det var 11 par som skulle vigas kl 11.00 idag i storkyrkan. Men jag skulle inte vilja gifta mig samtidigt som 10 andra bara för att få ett fräckt datum. Nej tack.

Min dag har jag ägnat åt att få någonting gjort;
- Ansökt om eget ST1-kort, -check!
- Skickat efter skattesedel, -check!
- Bränt ner lite foton på skiva, -check!
- Redigerat kalkylen för bara vara mimers cafét, -check!
- Skickat in foton till gästboken för framkallning, -check!

Nu ska jag laga middag och sen åker jag till Kungälv. Det är Bara Vara på mimers ikväll.


Kommentarer
Emma

haha!! Va snygga vi är ;)

2011-11-15 @ 08:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0