Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Jag är jättenöjd med min 23-årsdag! Skönt att jag fick vara ledig för en gångs skull!



Flera har sjungit för mig och jag har fått så mycket fina presenter!


Jag fick verkligen så otroligt fina grejer! Tack allihopa!!

Skohylla, ihopfällbara stolar, kyl-/picnicväska, presentkort på IKEA mm!

Apropå min cupcakesamling så fick jag ännu fler cupcakegrejer idag och saker så att jag kan baka cupcakes!

Av Simon fick jag bland annat biljetter till en festival i sommar där Coldplay och The Ark mfl. kommer spela!! Det blir The Arks sista spelning.

Nöjd och jättetrött, nu ska jag gå och lägga mig!
Imorgon kl 9 fortsätter skrivandet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0