Kvibergs Marknad

Trots att det är lördag idag så sitter jag och Alexandra och pluggar.
Eftersom uppsatsen ska in på torsdag måste vi verkligen bli klara snart!

Men vi har i alla fall haft lite kul, i morse var vi en sväng på Kvibergs marknad!

Den var stor och full med folk! I alla marknadsstånd fanns hur mycket grejer som helst, det var allt från motorer och kläder, till grönsaker och porslin. Jag köpte winerbröd, en blomma och frukt.

Snart ska vi ner och kolla på Göteborgs-varvet. Hela stan är i princip avstängd för detta, vilket man kan förstå då det är nästan 60 000 anmälda som ska springa! Vi ska se om vi hinner få en skymt av Wictoria mitt i smeten som springer varvet för första gången! Heja heja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0