Händelserik helg

Igår jobbade jag på Tårtdecor.
Sen tvättade jag bilen, dock började det regna mitt i allt. Det såg nog ganska komiskt ut där jag stod i regnet med vattenslangen och bilschampot!
Efter att bilen blivit vacker provade jag min brudklänning! Tyckte det var dags att kolla så allt var som det skulle. Och det var det!
På kvällen hejade jag på Saade. Tänk att vi kom trea! Känns nästan lite jobbigt eftersom förstaplatsen ändå var så nära!

Idag var det konfirmation! Härligt att se så mycket människor!!


Efter konfirmationen var jag på middag med familjen, moster, kusinbarn och farbror!

Idag har jag och Simon varit tillsammans i 4 år och 11 månader!
Nu ska jag baka hallongrottor.
Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0