Besegrad

Igår kl 18 slog tröttheten mig till marken.
Jag blev helt besegrad.
Alexandra försökte förklara några grundläggande saker kring kommunikation och information men jag förstod ingenting.
Då var det skönt att åka hem och bara sätta sig i soffan.
Jag tittade till och med på tv i 45 min! Det händer ju aldrig.
Sen såg vi på filmen.
Trött är jag fortfarande denna morgon, men jag hoppas jag kommer förstå bättre nu när Alex kommer vilken sekund som helst och skrivandet skall fortsätta.
Grunden till uppsatsen skrev vi egentligen klart i torsdags, men ända sen i fredags har vi bara hållit på och finslipa, ändra om, redigera och förbättra. Att ta bort och lägga till hela tiden. Sådant tar tid och jag börjar verkligen tröttna nu.
Så trött är väl rätta ordet i detta sammanhang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0