Solig lördag

Min bästaste bästa vän Linda har skaffat blogg: http://puckolinda.blogg.se/
Välkommen till bloggvärlden Linda!
Kul!!
Ännu bättre är att idag kom Linda hem till Göteborg och stannar i en vecka typ! 

I övrigt har jag en skön lördag idag. Ingen stress eller jäkt.
Det var längesen jag inte skulle iväg på någonting.
Skönt, då får man något gjort hemma också.
Greja, fixa, städa, ordna. Sånt som jag gillar!
Ikväll kommer Ellinor, Matilda och Henning!!

Hoppas du också har en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0