Mer än jag trodde

Jag hann visst blogga mer än jag trodde idag.
Kanske beror på att jag inte pluggat något :( :( så typiskt. Jag som skulle vara så duktig och SEN packa. Men nej det var ingen idé. Däremot har jag fått packat desto mer istället.
Ni får en närbild på flyttstöket, mer än så vågar jag inte visa haha.

Hittills har jag fyllt 9 stora flyttlådor och fler kommer det bli på fredag. Det är ju helt galet, jag som bara har ett RUM har så mycket grejer, jag kan tänka mig hur jobbigt det är när man har ett helt hus som ska tömmas! :O

Det är helt fantastiskt vad man hittar trevliga grejer när man rensar ur och packar! Det finns ett par glas på IKEA som jag så länge har gått o kikat på och velat ha, nu hittade jag dom i en låda! Haha jag hade dom visst redan!! XD

Mina söta Miranda-nallar får givetvis hänga med :)


Men nu är det hög tid att sova! Imorgon blir det jobb, föreläsning och premiär-entre till lägenheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0