Det jag gillar mest (nästan)

Har flera fotoprojekt på g. Det gillar jag skarpt!
Så nu ska jag ta och skriva ut 2 foton som ska vara 7,5 * 10 cm stora (om jag kommer på hur fotoinställningsprogrammet till skrivaren fungerar...) Dessa foton skall tillsammans med 2 andra sättas in i en fin ram jag fyndade på Adelövs marknad i höstas.
Tänker också, bara för att det är så roligt med foton, upprepa att om du har några roliga bilder på dig och mig får du gärna maila dem till mig om du vill! (: Jag blir så glad av de härliga små bilderna!

I övrigt följer jag 15 bloggar just nu och jag funderar på om det är lite för mycket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0