Dagen-innan-tenta-chill

Vilken härlig start på dagen med fika på café vanilj!

Sen gick vi och shoppade. Ja, som ni läste igår var ju planen att jag skulle få shoppa på lördag, men den planen sprack kan man väl säga... Fast det är ju faktiskt mycket bättre att se kläderna i verkligheten i butiken än att bara kolla på dem i katalogen. Nu blev min önskelista ganska kraftigt reducerad (som tur är). Det som ser så snyggt ut i katalogen har inte alls samma glans i verkligheten! Jag fick i alla fall tag på en kavaj, två skjortor och ett par flip-flop!

Jo just det ja, en liten detalj så där, jag har ju tenta imorgon också...
Detta är nog den slappaste dagen-innan-tenta-dagen jag någonsin haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0