Chilli

Det är kul när man har ett netutralt kök vad gäller kakel och färg på köksluckor.
Då kan man sätta färg på tillvaron på andra sätt.

Våra röda, fina små maskiner sätter färg på vardagssysslorna!
Brödrosten och toasten fick vi i förlovningspresent för snart 2 år sedan, micron och elvispen fick vi i inflyttningspresent. Kaffebryggaren köpte jag själv för ett tag sedan. 
Det är bara den svarta vattenkokaren och den lila mixern (syns inte i bild) som bryter av från det röda. Men lite variation måste man ju få ha hehe.

Som ni märker kommer alla foton hittills bara från köket. Det är det enda rummet där jag känner mig hyfsat nöjd förutom avsaknaden av gardiner, tavlor och liknande. De andra rummen finns mycket kvar att ordna i tycker jag, även om det i själva verket egentligen inte är så mycket... Men jag känner mig inte klar i alla fall! Och känslor är ju viktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0