Where The Action Is

Det blev en folkfylld, härlig och varm dag igår!

Först såg vi The Ark!


De var jättebra!

Sen sprang jag på min gamla gymnasieklasskamrat Johanna!

Glasvegas var inte min stil direkt...

Tezzan lyckades jag också hitta!

Jag hade en riktig turkväll! Även Anna från min personalvetarklass lyckades jag träffa!

Sen intog vi plats och satt och väntade på kvällens höjdpunkt...

COLDPLAY!!!







Sen var jag lagom trött efter att ha stått upp nästan hela tiden i flera, flera timmar!
Men nöjd med kvällen var jag! Det var en trevlig födelsedags- och examenspresent.
Tack älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0