Oväntade nyheter

Idag är det 14 juni. IDAG fick jag ett mejl om att jag inte fått jobb på IKEA. Nähä!
Det var inga oväntade nyheter direkt...
eller jo på ett sätt kanske, för jag hade till och med glömt att jag sökt jobb där.
De tror inte att jag redan fattat att det inte kommer bli något jobb där denna sommar?
Nej nu ska jag inte vara sån, det har uppenbarligen haft fullt upp. Och jag har ju ändå ett annat jobb så mig spelar det ingen roll. Men jag tycker synd om alla dem som verkligen gått och väntat och väntat och drömmer om att jobba på IKEA, och så får de inte veta det förrän sommaren redan är här och behovet av ett jobb NU är överhängande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0