Nationaldagen

Ytterligare en dag med flera, flera timmar framför datorn.
Men idag var nog värst, Alexandra kom till mig kl 9.00 imorse och nu är kl 00.00 och hon har precis åkt hem. Sjukt!
Vi hann i alla fall fira lite nationaldag med flaggor i drömtårtan och nationaldagsfirande på tv (vi hann se hela halva programmet!)

Men vad jag faktiskt inte berättat är att Alexandra och jag har FÅTT GRÖNT LJUS PÅ VÅR UPPSATS!! Detta innebär att vi, om vi lämnar in den innan kl 10.00 imorgon, får gå upp med den på oppositionsseminariet nästa måndag 13 juni. Sedan följer en veckas kompletteringar och sedan är jag FÖRHOPPNINGSVIS KLAR!!

Därför blev det en så sjukt lång dag idag för idag gällde det! ALLT skulle bli klart. Eller ja, snarare var det så att utav ALLA kommentarer, tips och idéer som vi fått av vår fantastiskt engagerade handledare så var vi tråkigt nog tvungna att prioritera vad vi skulle hinna ändra idag. Man kan inte hinna med allt.

Men nu är uppsatsen i princip klar, för denna omgång... Den ska bara kollas igenom den sista formalian imorgon innan vi skickar in den! Sedan följer några dagar av förberedelse inför opponeringen.
Men överst på listan för morgondagen står jobb på Tårtdecor!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0