Leende på mina läppar

Jag har en glad nyhet!
Idag fick vi mail från examinatorn som skrev att hon bedömde att vår uppsats är klar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan inte fatta att det är sant!!
Det blev inga fler kompletteringar!!
Nu återstår att skicka engelskt abstract för språkgranskning, sedan skall den skickas tillbaka till examinatorn. Efter det måste uppsatsen publiceras i Högskolan Västs databas innan vi kan få våra betyg (och innan vi ens får reda på vad vi fått för betyg!)
Så jag tänker inte andas ut helt än.
Jag tänker inte fira ordentligt än.
Jag tänker inte bryta ihop och gråta glädjetårar innan jag ser att uppsatsen verkligen är publicerad och jag har mitt betyg i handen.
Men det är nära på.
Sedan återstår att ansöka om att få ut min personalvetarexamen.
Och sen; ALDRIG mer plugg!!!!! (om min plan blir som jag tänkt)!
Galet!
Men som sagt, när allt, allt, allt, ALLT är klart. DÅ tänker jag läsa igenom min loggbok som jag skrivit varje dag i nästan 3 månader och titta tillbaka på det vi gått igenom.
Allt slit vi lagt ner. Vilken speciell och underlig period detta har varit alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0