Avslutningsmiddag

I fredags var jag som sagt på avslutningsmiddag med studenter och lärare från personalvetarprogrammet och Human Factors programmet på Swania i Trollhättan. Högskolan Väst bjöd på buffé.


Några av våra lärare.

Vi fick ta emot våra betyg och en ros!

Men examensbeviset får man ansöka om senare. Först ska jag göra klart c-uppsatsen hade jag tänkt.




Vi har aldrig tagit något ordentligt klassfoto, men här fick vi nästan till ett i alla fall! Tyvärr är inte alla med på bilden, vi är ca 60 st, och bilden blev tyvärr ganska suddig.


Sedan gick vi till Strandverket och tog en glass.

Det var en mycket trevlig kväll men också vemodig och sorglig på ett sätt eftersom det antagligen var sista gången som jag såg vissa människor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0