2 månader kvar

Idag är det bara 2 månader kvar tills bröllopet!
Känns sjukt overkligt, stressande men samtidigt underbart!
I torsdags beställde vi vigselring och i helgen kollade jag så att mina övriga smycken passar ihop med klänningen. 
Namnbyteslapparna skall snart postas.
Det går sakta men säkert framåt. Trots detta är det flera saker som stressar mig oerhört mycket. Framför allt rädslan att inte hinna fixa och ordna allt det jag vill hinna med att förebereda. De små detaljerna, nu när de stora bitarna börjar falla på plats. Det bara måste gå vägen detta!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0