Wanna swim in your river - be warmed by your sun

Okej då ska vi se, efter 10 timmars sömn borde jag ju vara något piggare!
Idag är det mulet och grått som vanligt, det gör ingenting för jag har inte tid att vara ute ändå. Idag blir det till att skriva ut ALLT! Men om EXAKT 3 veckor (!) måste solen lysa! Snälla.
Nu ska jag lägga en söt liten beställning.

Ledsen att jag inte lagt upp några bilder denna vecka. Det finns liksom ingenting att fota just nu. Jag sitter bara vid datorn och grejar. Inge kul att kolla på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0