They took him away from me

Kan inte fatta att det idag bara är 2 VECKOR kvar!!

Idag ringde det på dörren kl 07.30.
En lördag!
Fatta vad irriterande!
Jag gick och öppnade och in stormade ett antal hemlighetsfulla och fnissande killar.
Försöker så här i efterhand komma ihåg vilka och hur många de var men jag har inte koll.
Kände mig mest förvirrad efter en sen kväll med Harry Potter och en kropp rödbränd som en grillad tomat.
De tog honom.
Jag hann i alla fall springa ut på balkongen och ta några bilder ;P Stalker-varning!



Fullt pådrag. (Okej abulansen hör inte till historien, men den var ändå där...)

Det här blir väl bra?
Som blivande brud hamnar jag i något slags "okej-läge". Det är okej. Jag behöver inte sminka mig eller anstränga mig just nu, "för jag kommer ju ändå vara så vacker om 2 veckor". Konstiga tankar?

Jaha och vad ska jag göra nu i min ensamhet?
Passa på att kolla ut bilder på brudbukett och håruppsättningar så klart! Så att jag vet vad jag vill ha när jag ska beställa buketten och gå på provuppsättning nästa vecka.
Men jag kommer inte vara ensam så länge till.
Snart kommer Ellinor och Linda! Wiho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0