Kläder i en källare



Idag efter jobbet åkte vi till Klädkällaren för att kolla på lite tyg till bröllopet.
Vi fick inte tag på något sådant, men däremot köpte jag mig ett par örhängen, ett armband och en lila (!) diskborste med vita prickar på! Ett måste! ;P

Har komit fram till att jag nog borde trappa ned på bloggandet lite. Det kanske ni redan märkt föresten. Imorgon är det en månad, en månad, fatta bara EN MÅNAD kvar tills vi gifter oss och jag känner hur saker och ting hopar sig. Varje dag, varje ledig stund i princip gör vi alltid något bröllopsrelaterat. Det kan vara vad som helst, alt från att välja rätt förgnyans på rubriker till att ringa kyrkovaktmästaren. Så för att prioritera rätt nu det sista och få igop det i tid borde jag tänka på bröllopsplaneringen först och främst.
Fast... jag kommer säkerligen blogga en hel del ändå... Jag måste ju berätta för er hur det går!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0