Surt sa räven

Hur går det i Sveriges Mästerkock?
Jag känner mig lite dålig. Efter första programmet sa jag att jag skulle följa detta, men det har jag inte gjort.
Någon som följer programmet och vet hur det går? Är Isabelle kvar?

Å andra sidan är det ganska skönt, just nu kollar jag BARA på tv på måndagar kl 20.00, Familjen Annorlunda givetvis! Tänk så mycket tid jag får över genom att inte kolla på tv varje kväll.
Tid jag kan lägga på annat, som t.ex. på att fixa gästlistor, önskelista, boka håruppsättning och leta bröllopsresa. Såna där saker som är roliga att fixa med! (Sånt som jag hellre gör än att plugga...)

Idag såg jag en stor, söt, röd räv lufsa omkring på en åker när jag körde hem!
Annars kan man ju alltid beskåda en rogivande blomma i ett fönster.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0