Sista dagen på höstterminen

Idag var min första dag i Trollhättan sedan innan jul.
Det var också min sista dag på Arbetsrättkursen och där med sista dagen på höstterminen.
Till min glädje upptäckte jag i schemat igår att nästa kurs (som för övrigt heter något så inspirerande som "Vetenskapsteori och forskningsmetodik") inte börjar förrän på måndag vilket innebär att jag har ytterligare några dagar ledigt nu! :)

Har just kommit hem från ett idée-sprudlande och spännande ungdomsråd.
Nu blir det adress-skrivning!

Imorgon ska jag till Tårtdecor, men på torsdag, då lovar jag att jag ska försöka hinna fixa en ny header! Det är ju trots allt tjugondedag jul då, dags att även "slänga" ut jul-headen tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0