London -here I come!

JAG SKA TILL LONDON!!!!
På riktigt.

Vi ska dit med ungdomarna i kyrkan på påsklovet. Ja jag har ju inte lov, men eftersom jag då skriver c-uppsats hoppas jag på att få chans att lägga mitt egna schema så jag kan åka med ändå.
Vi ska lära känna varandra, shoppa, gå på Hillsong och naturligtvis spana in alla sevärdheter! 

Det ska bli så otroligt roligt! Jag har aldrig varit i London förr så jag ser verkligen fram emot att få se Big Ben, röda telefonkiosker och röda bussar, London Bridge och London Eye mm!!

London har lite mer att skryta över än Göteborg med sitt "Göteborgshjul" hehe! ;)

Så nu lägger jag till ytterligare en händelse att se fram emot under 2011!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0