Underbara gamla minnen!

När Linda och Therese var här i veckan rotade vi fram en cd med gamla bilder från högskoletiden. När vi tog fram skivan hittade jag även 6 st dvd:er från bibelskoletiden. 4 av skivorna är filmer från de olika gudstjänster vi i klassen har hållit i, en skiva är en samlingsfoto/film-skiva och en skiva är en foto-dvd.  

Nu har jag precis tittat igenom alla bilderna. Åhh vilka härliga stunder vi haft tillsammans! Så mycket vi gjort! Mitt år i bibelskolan är verkligen ett av de bästa åren i mitt liv! Underbara människor.

Jag tänkte jag skulle visa er lite smakbitar från den tiden.
Observera att detta ägde rum 2007-2008, så det var ett litet tag sen...
Jag säger bara: VARNING för måååååååååååånga bilder!! ;)

Här är några av alla gemenskapsbilder på oss:

Allt kortspelande



När vi lärde oss dansa salsa


Fina flickor på rad...



När vi lyssnade på Samuel Ljungbladh i Umeå



Eller varför inte bara allmänt rörigt med folk överallt...

Avslutningsbilden:

Återträffsbilden 1 år senare:


Någon har också lyckats fånga alla trötta stunder som förekommit:



Men det jag minns bäst är alla galna och speciella stunder!




När vi såg norrsken i Umeå och åkte scoter!


När vi tog en picnic i det gröna...

När vi stötte på Martin Timell helt oväntat vid Varnhems kloster...

När vi gick på vägskyltsmässan på Elmia i Jönköping

När det fanns fler personer än sittplatser

Eller bara helt enkelt andra konstiga stunder då man undrar vad som händer...



Ja detta var bara en hundadel av alla härliga bilder som finns! Önskar jag kunde visa allt men då skulle ni nog tröttna :P
Men jag är glad att det finns så många bilder så att jag har någonting att blicka tillbaka på när saknaden blir för stor! Om inte annat får jag mig många skratt när jag ser vissa bilder haha... :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0