Åh.

Jag vet precis vad jag vill blogga om. Jag vet precis vad jag vill visa er!
Det handlar om gamla underbara minnen. Om det här gänget.

Visste ni att jag bara ÄLSKAR foton!?! :D
Jag tar kort på nästan allt. Sen lägger jag i mappar och fixar.
Det roligaste är att skapa nya mappar och samlingar av gamla bilder.
Det är vad jag gör just nu; jag sitter och tittar på gamla foton från alla mina cd-skivor där jag bränt ner alla bilder. Jag tittar, sorterar, samlar och får nya ideér! Och jag vet vad jag vill göra.

Men tiden springer iväg och jag hinner inte mer nu :(
Å andra sidan gör det inget, om 12 timmar är jag förhoppningsvis hoppfull, nyfiken och glad som ett litet barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0