Lämna mig ifred!

Först kommer H&M's stora vår/sommar/höst/eller vad det nu är för årstid-katalog hem.
Jag tittar och tittar, köper en del, men känner mig duktig när jag lyckas med att inte köpa ALLT jag vill ha.
Så känner jag mig nöjd.
Nähä. Sen kommer ännu mer, såna där småtidningar, "handla nu så får du 10 % rabatt" osv.
Stå emot!!
SEN kommer ytterligare en katalog. Den är mindre än stora katalogen, men större än småtidningarna.
"Spring awakeing 2011" med alla godbitar i.
Sluta! Påminn mig inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0