Känn en doft av kärleken

Idag är det alla hjärtans dag!
Kommer jag ens få träffa min älskade idag?
Min dag är full av plugg och hemtenta, vilket känns så orättvist då de flesta har sportlov nu.

Till pluggandet lyssnar jag på Disney-musik, det är i alla fall upp-piggande!
Jag la precis märke till hur djup "En helt ny värld" kan verka. Har den en djupare mening?


"Finns mycket mer
Än det du och jag ser
Mycket mer än vi känner och hör
En kärlek som är oändlig
Men så lite som vi kan förstå"
...
"Alla har en plats
Allting har en mening
Det är vår värld
En värld full av liv"

Den är fin.
Föresten har jag berättat att jag har träffat och pratat med han som är den svenska, vuxna rösten till Simba hehe? :) Jag frågade honom hur det var att spela in Lejonkungen, det var jätteintressant!
Jag talar om Frank Ådahl såklart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0