Jag måste få berätta!

Okej nu kan jag verkligen inte hålla mig längre.
Jag måste få berätta.
Det som jag lite så där kryptiskt har skrivit om ibland.
Vad har vi gjort alla dagar?
Men nu så.
Efter hundratals sökta (står ständigt intresseanmäld på åtminstone 50 stycken)
och efter 10:e visningen så blev det äntligen vår tur:

Simon & jag har fått en lägenhet!!!!!!
Det känns fortfarande helt fantastiskt overkligt.
Men det kommer bli så bra! :)

Äntligen ska alla mina fina saker få komma till användning!
Äntligen ska jag få möjligheten att inreda och fixa!
Nu är jag så sugen på att gå på Second Hand och hitta behövliga, vackra saker!

Och mitt i allt frågar mina vänner om jag vill hänga med till Göksäter (lilla Ullared) utan att de ens vet om lägenhetsnyheten. Är det inte komiskt?
Så dessa flickor åker jag med på tisdag och shoppar loss hehe! :D


Take a chance, Make a change, And breakaway.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0