Full rulle

Här kommer en snabb liten uppdatering!
Arbetsmarknadsdagen på skolan igår blev jag lite besviken på, var inte riktigt några företag som sökte personalvetare där, men jag fick i alla fall mitt CV granskat en gång till så nu ska det väl bli ännu bättre!
Gårkvällen bjöd på mysigt umgänge med Simon, Jenny, Tobbe, Tove och Lemuel och idag har jag ju varit på bröllopsmässan, bilder på allt detta kommer imorgon eller så fort jag kommit hem!
Kvällen ska jag nu spendera med att titta på första delfinalen i melodifestivalen!
Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0