Fotomani

Vid det här laget har ni nog förstått att jag älskar att fota, kolla på foton och samla på foton, ja allt som har med foton att göra!
Jag tycker det är jättekul att komma på små nya projekt kring vad man kan göra med sina foton.
Jag gillar att plocka ihop foton på folk och sedan skicka till dem, jag har ju så många! Så om du vet att jag har foton på dig och du vill ha är det bara att säga till! ;)

I mars förra året skrev jag ett inlägg kring min lillafotomani. (Jag blandade även in lite kläder i det inlägget...)
Men det stämmer det som står där, jag har fortfarande 22 stycken fotoalbum eftersom jag inte framkallat något under högskoletiden. Men Linda gav mig ett bra tips för ett tag sedan, att man kan göra ett samlingsalbum sen från högskoletiden så det ska jag absolut göra! :)
Och sedan kommer jag ju absolut ha MASSOR av foton att ta hand om efter vårt bröllop i sommar! ;D


Känns konstigt att skriva om foton utan att ha med något foto, så här kommer en gammal bild från Kroatien 2008!



Har Du några foton till mig föresten är det bara att skicka! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0