Bröllopsmässan!

Här kommer äntligen bilderna från gårdagens bröllopsmässa!
Håll till godo :)

Askims Gospelkör sjunger.

Underhållning: (kommer tyvärr inte ihåg vad de kallade sig)

Sinclair visade upp sina kunskaper:


Modevisningen: (Ursäkta de lite dåliga bilderna, de var svårt att hinna fånga dem!)
I modevisningen fanns verkligen en salig blandning av stilar och kreationer.











Kaffe och morotskaka, mums! :)

Som vanligt på mässor får man händerna fulla av kassar!
De små "gåvor" jag uppskattade mest denna mässa var "Bröllopsmagasinet" och "Bröllopsboken".


Sammanfattningsvis tycker jag inte det var så där jättemycket för mig där, men det beror ju på att vi redan har många bitar klara i vår bröllopsplanering. Det var jättekul att kolla på modevisningen, men klänning har jag ju redan köpt, osv. 
Men något som i alla fall var för mig, det var att det fanns ett stort utbud utav vigselringar på bröllopsmässan, vilket var roligt att prova!

På tal om bitar som redan är klara, idag har vi äntligen bokat vår bröllopsresa!! :D
Vart vi ska åka? Ja det skulle du bra allt vilja veta va?! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0